ხშირად დასმული კითხვები

 

 როგორ შევიძინო ნივთი პოპმარტზე?

 

პოპმარტზე ნივთის შესაძენად გაიარე რეგისტრაცია, შერჩეული ნივთი მოათავსე კალათაში და დააჭირე  შეძენის ღილაკს, უთითებ მისამართს სადაც გსურს მიიღო შეძენილი ნივთი, ირჩევ გადახდის მეთოდს და შეძენა დასრულებულია.

 

გადახდის რა მეთოდები გაქვთ?

 

ნივთის შეძენა  შეგიძლია ორი მეთოდით

·        ბარათით გადახდა

·        ონლაინ განვადება

 

როგორ შემიძლია ნივთი შევიძინო განვადებით?

 

პოპმარტზე ნივთის შესაძენად შეგიძლია ისარგებლო: როგორც თიბისი ბანკის ასევე საქართველოს ბანკის  განვადების სერვისით.

 

როგორ ხდება მიწოდება?

 

პოპმარტზე შეძენილ ნივთს მოგაწვდით ყველგან,მთელი საქართველოს მასშტაბით, სრულიად უფასოდ. შეკვეთის მიწოდება თბილისში ხდება 1-2 დღეში, რეგიონებში 2 დან 5 სამუშაო დღემდე.

 

რომელ რეგიონებშია შესაძლებელი შეკვეთის მიღება?

 

პოპმარტზე გაფორმებული შეკვეთის მიღება შესაძლებელია ნებისმიერ რეგიონში მთელი საქართველოს მასშტაბით.

 

რა პროდუქტზე  ვრცელდება გარანტია? ვის უნდა მივმართო საგარანტიო მომსახურებაზე?

 

საგარანტიო მომსახურება გაიწევა მომწოდებლის მიერ საგარანტიო პირობის თანახმად, დამატებითი ინფორმაციისთვის, დაგვიკავშირდი ნომერზე: 0322 12 19 19 ან მოგვწერე სოციალურ ქსელში.

 

 შემიძლია პროდუქტის გადაცვლა ან უკან დაბურნება?

 

ნივთის შეცვლა, დაბრუნება შესაძლებელია 14 დღის ვადაში, მეტი დეტალისთვის იხილე უკან დაბრუნების პირობების გვერდი