ნივთის შეცვლა ან დაბრუნება შესაძლებელია ჩაბარებიდან 10 კალენდარული დღის განმავლობაში.  მოთხოვნის დასაფიქსირებლად მომხმარებელმა უნდა დარეკოს კომპანიის  ცხელ ხაზზე  032 212 19 19,  ან გააკეთოს განაცხადი ელ.ფოსტის საშუალებით info@popmart.ge,  მიუთითოს მყიდველის სახელი, გვარი, შეკვეთის ნომერი და მიზეზი, თუ, რატომ  სურს ნივთის შეცვლა ან დაბრუნება.

 

 

ნივთის შეცვლა - დაბრუნება განიხილება თუ:

 

·         ნივთს აქვს ვიზუალური დეფექტი

·         ტექნიკური წუნი

·         არ შეესაბამება საიტზე წარმოდგენილ პროდუქტს

·         ნივთზე  მოქმედებს შეცვლითი საგარანტიო პირობა

 

ნივთის შეცვლა -დაბრუნება არ განიხილება თუ:

 

·         ნივთი არის მექანიკურად დაზიანებული (მომხმარებლის მიერ)

·         დარღვეულია ექსპლუატაციის წესი (არასწორად არის გამოყენებული)

·         არ აქვს შენარჩუნებული გაყიდვამდელი სახე (პირვანდელი სახე)

·         ნივთზე მოქმედებს მხოლოდ შეკეთებითი საგარანტიო პირობა

 

დაბრუნებული ნივთის ტრანსპორტირების საფასური ანაზღაურდება თუ ნივთი:

 

·         დაზიანდა ტრანსპორტირების დროს

·         არ შეესაბამება შეკვეთას, ან მითითებულ ტექნიკურ მახასიათებლებს

·         მიწოდებისას ვიზუალურად დეფექტურია

 

 

დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად დაგვიკავშირდით ცხელ ხაზზე ან მოგვმართეთ სოციალური ქსელის  საშულებით.