ნივთის შეცვლა ან დაბრუნება შესაძლებელია ჩაბარებიდან
10 კალენდარული დღის განმავლობაში. მოთხოვნის დასაფიქსირებლად მომხმარებელმა
უნდა დარეკოს კომპანიის ცხელ ხაზზე 032 212 19 19, ან გააკეთოს
განაცხადი ელ.ფოსტის საშუალებით info@popmart.ge,
მიუთითოს მყიდველის სახელი,
გვარი, შეკვეთის ნომერი და მიზეზი, თუ, რატომ სურს ნივთის შეცვლა ან დაბრუნება.
ნივთის შეცვლა - დაბრუნება განიხილება თუ:
· ნივთს აქვს ვიზუალური დეფექტი
· ტექნიკური წუნი
· არ შეესაბამება საიტზე წარმოდგენილ პროდუქტს
· ნივთზე მოქმედებს შეცვლითი საგარანტიო პირობა
ნივთის შეცვლა -დაბრუნება არ განიხილება თუ:
· ნივთი არის მექანიკურად დაზიანებული (მომხმარებლის მიერ)
· დარღვეულია ექსპლუატაციის წესი (არასწორად არის გამოყენებული)
· არ აქვს შენარჩუნებული გაყიდვამდელი სახე (პირვანდელი სახე)
· ნივთზე მოქმედებს მხოლოდ შეკეთებითი საგარანტიო პირობა
დაბრუნებული ნივთის ტრანსპორტირების საფასური ანაზღაურდება თუ ნივთი:
· დაზიანდა ტრანსპორტირების დროს
· არ შეესაბამება შეკვეთას, ან მითითებულ ტექნიკურ მახასიათებლებს
· მიწოდებისას ვიზუალურად დეფექტურია
დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად დაგვიკავშირდით ცხელ ხაზზე ან მოგვმართეთ სოციალური ქსელის საშულებით.